1 Şubat 2010 Pazartesi

SÜSLÜ KIRMIZI ATKI-ŞAPKA-ELDİVEN TAKIMI


İstanbul'da tatildeyim ama yine rahat duramadım bu süslü takımı yaptım.Benim favori renk kombinem kırmızı siyah...Birde yanında dantel olursa giymede yanında yat benim için:)))Tabi güzeller güzeli mankenimizin de hakkını yememek lazım.Bu takım şu an burada satışta...Ben çok beğendim umarım benim dışında da beğenilir.Galiba bu modelden evime gider gitmez farklı renklerini çalışacağım.Fena taktım.Şu sıralar şal yapmaktan bana biraz sıkıntı gelmişti.Bu takım bana ilaç gibi geldi...Marmarise döner dönmez daha çok şey paylaşacağım burada.Fırsat buldukça bakabiliyorum sadece...

1 yorum:

Nedret dedi ki...

Nalan Hanım sizden bahsediyordu.Bu blogunuzu nette gezerken tesadüfen buldum.Siz olduğunuzu bilmeden izlemeye aldım.Sizi Etsy'den de biliyorum.Daha önce de kermes için bana mail atmıştınız.O sırada ben Ankara'da olduğum için gelememiştim.Evet biraz uzak da olsa komşu sayılırız.Turunç'a yazdan yaza misafir geldiğinde etrafı göstermek için gelebiliyoruz ancak.Biz artık senelerdir gezmekten bıktığımız için sessiz sakin evimizde oturmayı tercih ediyoruz.Gelirsek uğrarım inşallah.
Çok zevkli ve beceriklisiniz maşallah.Bol satışlar dilerim.
Bu yorum mektuba döndü, yayınlamayın isterseniz.Sevgiler.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

See you again...

Photobucket