22 Nisan 2010 Perşembe

Annelere Özel İnci Kolyeler

İnci kolyeler her zaman moda olmayı başardı ama ben nedense klasik inci kolye takmayı bir türlü başaramadım.Bu yüzden benim gibi klasik inci kullanamayanlara böyle bir tasarım aklıma geldi.Taşlı toplar çok farklı bir hava kattı incilere...Bunları henüz internette satışa koymadım ama ulaşmak isteyen mail atabilir.En kısa zamanda da oraya ekleyeceğim.Bakalım beğenilecek mi...Bu sıralar pek bişeyler ekleyemiyorum sayfaya yoğunluktan...Malum sezon hazırlıkları başladı.Mayıs'tan itibaren iş başlasa da oh be diyeceğim umarım.Yorumlarınızı bekliyorum.



                              

                                              

                                        


3 yorum:

sibel dedi ki...

hepsi birbirinden güzel olmuş.sevgiler

Bitki Cadısı dedi ki...

inciler çok zarif olmuş eline sağlık

Joana dedi ki...

Your work is all beautifull. Congratulations.
Joana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

See you again...

Photobucket