30 Kasım 2010 Salı

Doğa'nın Şaheseri...

Ben bir şeyler üretmeye çalışırken farkında olmadan beni sürekli izleyip öğrenen bir rakibim çıkmış ta haberim bile olmamış...Arkadaşıma hediye etmek için aldığım küplerden şemşiyelik yapmaya karar vermiştim.Onun hediyesini yaptıktan sonra tam kendime başlamışken Doğa bunu da ben yapmak istiyorum diye tutturdu.Ben de hadi aşka geldi kırmayayım dedim ama açıkçası küpüm helak olacak diye de içten içe üzülmüyor değildim.Ben çırak oldum o kalfa:)))Sadece astar boyasını yapmıştım gerisi bana kalmadı.Üstüne bir güzel o şaşkın suratı çizdi,silikon işlerinde elimde tabanca şuraya şunu yapıştır,saçları böyle yapıştır derken bu şaşkın kız ortaya çıktı:)))Açıkçası ben böyle sevimli bir şey beklemiyordum.Bir de üstüne kalfanın hava basması da cabası.Verdiği pozlardan da anlaşılıyordur herhalde...
Bende hep benim ürünlermi paylaşılacak hadi seninkinide yazalım dedim.Veeeee hepten çıraklık sendromunu kabul etmiş oldum.Kız anneleri beni daha iyi anlar çünkü bizler kendimize rakip yetiştiriyoruz:((((((


İşte büyük ustanın eseri....Nasıl olmuş ama?????????





                          




Bu da benim Çırak eseri.....
  
                

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

See you again...

Photobucket