11 Aralık 2012 Salı

Dantelden Şala Yolculuk...Şal Yada Çılgın Bir Yelek...

Çok uzun zaman olmadı buraya verdiğim ara ama sanki haftalar geçmiş gibi geliyor bana...Prensesimin sınav haftası bir fiil ders çalışma sendromu ve klasik koşuşturmalar sonucunda ne birşey üretebildim ne de buralara uğrayabildim.Veee bu sabah özgürüm...Bugün inanılmaz keyif yapmak ve günlerin acısını çıkarmak istedim.İlk çaldığım kapı kendi blogum oldu:))))
Hep yazıyorum paylaşamadığım daha çok şey var diye ve bugün bütün bir yaz ürettiğim ve çok ilgi gören şal yada benim deyimimle çılgın çingene yelek (ki ben bunu yelek haliyle daha çok sevdim) modelini paylaşmak istedim.Bu modeli daha önce internette bir arkadaşımızda görmüştüm ama üzgünüm kim olduğunu hatırlayamıyorum.Daha sonra evdeki dantel modelininde aynı olduğunu görünce deneyelim bakalım dedim ama aralıkları fazla yapıp yelek oolarak kullanmak bana daha orjinal geldi :))) Normal danteli örgüye çevirmek hem ilginç hem de daha keyifli oluyor benim için...
Bu ürünlerde Etsy/Knittingbydogaart da görücüye çıktılar.Cicişlerimi buradan yada Facebook/Doga Art House dan da görebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

See you again...

Photobucket