18 Eylül 2013 Çarşamba

Misss Kokulu Kapı Süsüm***My fragrant door Wreath


         Şu sıralar yeni evin detayları ile uğraşıyorum.Daha yerleşemedim ama bu hafta artık yavaş yavaş başlıyorum.Özlemişim bu duyguyu...Ev tasarımı ile uğraşmak zaten tam benlik üstüne bir de kendim yaşayacaksam hepten kendimi kaybediyorum.Tamamen yerleştikten sonra naçizane dekorasyon fikirlerimi de paylaşacağım buradan.Şimdiden heyecanlandıııım.

     Bu arada geçen hafta yaptığım ama paylaşmaya fırsat bulamadığım sevgili ciciş kapı süsümü paylaşmak istedim.Dayanamadım elimdeki bütün lavanta keselerini kapı süsü yaptım.Hem çok süslü oldu hem de misss gibi kokuyor,kelebeklerim uçuşuyor aslında geri gönüşüm de yapmış oldum.Daha ne olsun...Belki size de farklı şeyler çağrıştırır...Şimdilik bu kadar ama ilerde Çoook süprizlerim olacak çoook...





Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

See you again...

Photobucket