7 Mart 2012 Çarşamba

ITB Uluslararası Turizm Fuarından Seçmeler...

Biliyorum genelde burdan yaptığım ürünleri paylaşırdım ama bu defa bir farklılık yapıp gözlemlerimi paylaşmak istiyorum.Dün Almanya'ya geldik ITB için.Hoş ben gezmeye geldim ama olsun varsın.Devasa bir alana kurulmuş süper bir organizasyon bence ama burda paylaşmak istediğim başka birşey tabi.İçinde yine sanat var o olmasa olmaz zaten bizim için:))
Türkiye salonunda gezerken ebru yapıldığını gördüm ve hemen başucunda bittim zaten.Usta inanılmaz hümanistti ve sohbete başladık.Dışardan baktığımızda sadece bu işi yapan bir sanatçı olarak yorumlayabiliriz ama usta dünya çapında dersler veriyormuş ve bir çok ülkeden davet alıyormuş.Üstelik problemli çocuklara rehabilite anlamında ebru sanatı kullanılıyormuş ve bu anlamda çok etkiliymiş.Ben bunları duyunca onun adına çoook sevindim ve tabiki çocuklar adına da  ama açıkçası kendi adıma ve ülkemiz adına da çok üzüldüm.Türkiye de ebru sanatı ne kadar etkili ve ne kadar insan biliyor bir düşünün.Bizim sanatımız ama başkaları daha iyi yararlanıyor.Ben öğrenmek istediğim halde gidebileceğim bir kurs bile bulamıyorum ne acı...Keşke Türkiye'de de rehabilite anlamında kullanılabilse ne süper olurdu ama di mi... Evren'e kocaman bir istek gönderiyorum bugün karşıma ebru sanatını öğreneceğim bir fırsat sunsun diye...Şimdi ustanın çalışmasını ve benim için yaptığı resmi paylaşayım...Bir daha ki haberde görüşmek üzere...






Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

See you again...

Photobucket