5 Mayıs 2012 Cumartesi

Doğa Art House 2012 sezonunu açtı...


Koca bir kıştan sonra nihayet yaza gelebildik ve yoğun bir çalışma temposundan sonra sezonumuzu açabildik.Açılışı yapmak çalışmaktan daha zahmetli...Öldük,bittik ama en güzel şekilde açtık.Ohhh
Şimdi içim çok rahat...O kadar çok beyaza takmışım ki herşey beyaz üzerine kuruldu.Misler gibi yada bana beyaz artık öyle geliyor :)))
Neyse açılış anısına birazcık resim çektim.

Benim favori şallarımdan bitanesi...


Şişelerimi yıllar önce hazırladığım halde hala çok ilgi çekiyor ve hala çook işime yarıyorlar.Seviyorum bu cicişleri...

En sevimli,en eğlenceli bölgesi Doğa Art House'un çünkü kızımın Lili'si mankenlik yapıyor...


Kızım DOĞA ve onun kızı LİLİ :))))))))


Lavanta Çantalarımmm

Peçete Halkalarııımmm...


iş bitimi ohhhhh sefam olsun fotosu kamelyamda :))))

Kokoş Doğa Art House'un kokoş DOĞA'sı...

Biliyorum bu sene evren benimle olacak ve herşey çook güzel geçecek.Güzel bir yaz,güzel bir tatil,bol bol müşteri gönderecek bana biliyorum.Artık sıcağı sıcağına müşterilerimizle beraberde burada olacağız eğer planlarımda bir aksilik olmazsa...Görüşmek üzere...

 









Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

See you again...

Photobucket