18 Temmuz 2012 Çarşamba

DAH'dan Son Dakika Haberler...

En son bıraktığım yerden devam ediyoruz ve hala yoğun bir şekilde çalışıyoruz.Çalışmak güzel geliyor ve başka şeylere zaman ayırmak istemiyorum.Kendimi çooook huzurlu hissediyorum çalışırken.Tabi sadece çalışmıyor aynı zamanda güzellerimizi de yeni sahiplerine kavuşturuyoruz:)))
Bazen benim için üzücü olabiliyor bu durum.Nedense satıldıklarında bazen içim burkuluyor.Dün bunlardan bir tanesini yine yaşadım.Ve burada da tekrar paylaşmak istedim.Çok severek yaptığım yelek Almanya'ya gidince içim burkuldu ama uzun matemler tutmuyorum hemen arkasından çalışmaya başlıyorum :)))
Benim iplerle dansım Zöhre hanımın boncuklarla dansı kıyasıya devam ediyor...Henüz pes etmedik...
Bugün ürünleri tek tek resimlemeye başladık ama tam bir çileydi.Sıcakta hareket kabiliyetim inanılmaz azalıyor (Aksine işe kaptırınca duramayan bir yapım var ama :))))))
Yeni yeni ürünleri yakında burada ve satış sitemde düzenlemelerden sonra yayınlayacağım...
İşte benim Almanya'ya giden cicişim...


Burada genelde saahiplerini bulan örgülerimi paylaşıyorum çünkü takılar dakikalık bakışlardan sonra yeni ürünlerini buluyor ama örgüler deneniyor,hissediliyor ve daha çok emek veriliyor...Takıları fotograflayıp o takibi yapmak çok zor...Ammmmaaaaa onuda yapacağım :)))))))

Bu güzel de Hollanda'ya gitti...Çok tatlı ve candan bir sahibi oldu:)))))



Üretmeye ve paylaşmaya devam...Ben bıkacağımı da pek sanmıyorum...Bekleyenler avucunu yalar...
HAYAT ÜRETTİKÇE GÜZEL



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

See you again...

Photobucket