9 Temmuz 2012 Pazartesi

SON GAZ DEVAM :)))))

Sezona başlarken farklı planlarım vardı her giden ürünü alıcısı ile burada paylaşmak gibi.Ama malesef o tempoda bunu yapmak çokta kolay değilmiş onu anladım.Ama en azından birkaç ürün resmini sahipsiz paylaşayım dedim kendi kendime...Biz son gaz devam ediyoruz çalışmalara.Biz diyorum çünkü sanat evimde yardımcım Zöhre Hanım var...Garip bir hırs yaptık o boncuk dizmekle ben ipleri örmekle meşgulüz bakalım sezon sonuna kadar bu hırsımız devam edecekmi göreceğiz.
İnanılmaz bir sıcak ve akıl almaz bir kalabalık var otelde hem iyi hem kötü bizim için...Ama çalışıp enerjimizi başka şeylere odaklamakta ayrı bir güzel denize nazır :))) Komşularımız var kahve keyfi yapıp kakari-kikiri yaptığımız...Onlarada çaktırmadan birkaç foto çekip paylaşacağım burada...utanırlar istemezler biliyorum :)))) Sezon ve iş temposu şimdilik güzel gidiyor...Hayat enerjimizde iş enerjimizde son gaz devam ediyor DAHA NE OLSUN...

Yeni sahiplerine çoktaaaan gitmiş olan birkaç cicişimi paylaşayım bari burada...Bu konuda biraz daha çalışkan olmam lazım biliyorum ama işte fırsat buldukça buradayım ;))









Burasıda bizim hem kına ve simli dövme yaptığımız hem kakari-kikiri yaptığımız
hem de boş durmakta neymiş biz üretiriz dediğimiz kamelyamız :)))



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

See you again...

Photobucket