23 Kasım 2012 Cuma

Makreme ve Oyanın Birlikteliği...Muhteşemm...

Herkese Merhabalar...

Yayınlara ara vermeden devam ediyorum.Bu internet işi eğer düzenli yapılırsa gününün nerdeyse tamamını dolduruyor.O zaman da üretmeye vakit kalmıyor.Bu yüzden ara ara üretip ara ara da ceee yapmaya çalışıyorum.Neyse ki elimde yapmış olduğum ve paylaşamadığım o kadar çok ürün var ki şanslı hissediyorum bu konuda:))))
Zaten yaz yoğunluğundan çıkıp kış moduna girince bilgisayarım bana daha bir güzel görünmeye başladı...Daha önce ipek üzerine oyalı çalıştığım kolyelerimi paylaşmıştım.Şimdi de makreme üzerine çalıştığım oyalı ve boncuklu kolyelerimi paylaşmak istedim.Yine bunlarda diğerleri gibi ETSY DOGAART da görücüye çıktılar.Ayrıca ürünlerimi bu sayfa dışında Facebook Doga Art House da paylaşıyorum.Oradan da benimle iletişime geçebilirsiniz.Hadi cicişleri paylaşalım :)))













Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

See you again...

Photobucket