16 Kasım 2012 Cuma

Moda Renklere Uygun Yeni Şallara Devam...

Yeni şallar eklemeye devam ediyorum takiiii resimler ve benim pilim bitene kadar :)) Bunlar da bu senenin modelleri ve özellikle tarçın rengine ve nar çiçeği rengine takmış durumdayım...Bu renklere baktıkça sevdiğim bir kahveden tatlı bir yudum almış gibi hissediyorum.
Nar çiçeğini siyah yada beyaz bir kıyafetin üstünde hayal edin...Ne kadar şık ve elit duracağına ben bile şaşıyorum kendim yaptığım halde.En kısa zamanda kendimede bir tane yapacağım tabi bu işler arasında kendime zaman ayırabilirsem...''Terzi kendi söküğünü dikemezmiş'' diye boşuna dememişler...En yakın zamanda başka yeni cicişlerim var heyecanla onları fotograflayıp paylaşmak istiyorum ama sevgili prensesimi bekliyorum.O bana mankenlik yapacak bakalım...Şallarımız bu hafta görücüye çıktı burada KnittingbyDOGAART

Gelsin yeni şallarımız:))





Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

See you again...

Photobucket