25 Mart 2013 Pazartesi

Amma Tembellik Yapmışım...

Sanki bu sayfayı başkası kurmuş da bende öyle ziyarete gelmiş gibi oldum birden.Her defasında ne kadar da kızsam kendime düzenli yazamıyorum işte...Koşuşturmacaların ardından galiba kendimi kaybediyorum.Ama seviyorum burada paylaşmayı az paylaşsam da :)

Yaz sezonumuza az kaldı ve ben fırsat buldukça şu sıralar atölyeye kapatıyorum kendimi.Nasıl kaybediyorum kendimi anlatamam.Dünyanın en keyifli şeyi bence yaratmak,üretmek ve de paylaşmak :)
İnanılmaz malzeme aldım.Adım adım kargo ile geliyor umarım takılıp kalmazlar bir yerlerde...Oyuncak alınmış çocuk gibi oluyorum böyle zamanlarda.Heyecanla paketlerim gelsin diye bekliyorum.Yakında PTT bıkacak benden galiba :) Şimdilik iyi anlaşıyoruz...

10 Nisan'dan itibaren Doğa Art House'un iç dizaynını yapmaya başlayacağım.Her sene biraz daha değiştiriyorum.Dekorla oynamaya bayılıyorum.Terapi gibi sanki...Günlerce internette araştırdıktan sonra nihayet istediğim polyester makyajlı mankenleri istediğim gibi bir fiyata buldum.Umarım haftaya elimde olacaklar. İstanbul'a makyaja gitmiş kızlar:)

Hep üzülürdüm Türkiye'de internetten çok alışveriş şansımız olmuyor diye ama bakıyorum da bütün sektörler coşmuş. Her şeyi rahatlıkla bulabiliyoruz ama çook iyi araştırmak gerekiyor malzemeleri...Bir yerde 30 lira olan şey diğer yerde 80 lira...Mankenleri araştırırken ağzım açık kaldı.Bu kadar da fark olmaz ki dedim kendi kendime ve büyük bir azimle çalışarak fabrikasını buldum Bursa'da he he he...Seviyorum kendimi :)
Almak isteyenler varsa bu konuda yardımcı olabilirim.Şimdi buradan yazıp gereksiz bir reklam moduna girmeyeyim...

Artık düzenli yazacağım sözüne hiiiç girmiyorum çünkü bende kendime bu konuda hiiiç güvenmiyorum.Zamanımın çoğunu prenses alıyor ve artık zamanlarda da üretmeye çalışıyorum.Büyüyünce daha bir rahat olur hayallerim suya düştü sanki...Büyüdükçe başka şeyler ortaya çıkıyor :(
Yaz gelsin bunların hepsinin acısını çıkaracağım diye umutlanıyorum bakalım...Size sevimli hallerimden biriyle şimdilik veda edeyim...Malum yapacak çoook iş var...Ayağınıza dolanan,peşinizi bırakmayan tek şey SEVGİ olsun...Görüşürüz...





Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

See you again...

Photobucket