9 Ağustos 2013 Cuma

BLOG TEMBELİYİM BEN :))

Aslında herkes bilir ne kadar çalışkan ve üretken olduğumu hatta boş duramadığımı ve sürekli birşeyler üretmeye çalıştığımı...Gelgelelim bu blog olayını bir rutine oturtup nedense devamlılığını getiremiyorum.O kadar çok başka şeylere bölünüyorum ki aklımdan uçup gidiyor.Bugün özlemişim burayı galiba çoook yazasım geldi ;)
         Yoğun bir tempoda Nisan sonundan beri yaz sezonumuz devam ediyor.Doğa Art House her zaman ki gibi yine TURUNÇ OTEL de müşterileri ile buluşmaya devam ediyor.SON KEZ!!!!
Ekim sonu otel ile beraber sezonumuzu bitiriyoruz ve bir daha Doğa Art House için başlayan yeni bir sezon olmayacak.Bak şimdi böyle yazınca içim buruldu ama daha güzel şeyler olacak düşüncesiyle bu yola çıktık bakalım.Prensesi büyüttüm,bitmedi bu uğraş ama en azından daha özgürüm ve kariyere geri dönmeye karar verdim.Artık o kadar eğitim ve emekten sonra kariyerin tadını tekrar almak güzel olacak diye düşünüyorum.
        Prenses için bırakılan kariyerle beraber Doğa Art House hobi olarak doğmuştu.Hobiden işe dönüştü ve beni inanılmaz mutlu etti.Şimdi Kariyere dönüp Doğa Art House'u hobi kategorisine tekrar alıyoruz.İnternet üzerinden fırsat buldukça ürünleri paylaşacağım asla bırakmayı düşünmüyorum çünkü benim TERAPİM DOĞA ART HOUSE...Üretmek yaşamaktır daha ötesi yok benim için...
           Hayata,hayatın getirdiği enerjiye,gelen enerjiden içine sindirdiğin negatif yada pozitif ne varsa içine,yüreğine,hücrelerinin zerresine kadar işlemesine,hayat döngüsünü kaderin değil , bizim kader döngüsünü etkileme gücümüz olduğuna inandığım için VE bunları son yıllarda herkesin ağzına sakız olmuş pozitif enerji modasıyla takılan bir boş boğaz olarak değil , lise yıllarından beri deli gibi okuyan,araştıran,hayatını hep bu yöne yönlendiren ve mutlu olan,kararlarından pişmanlık duymayan biri olarak söylüyorum.HERŞEY ÇOOOK GÜZEL VE DAHA HA GÜZEL OLACAK...
         İşe gelince o sonraki aşama...SÜPRİZ...Herşey tam olduğunda zaten paylaşırım,dayanamam...
Aaaa bu arada çalışırken bile boş durmadım buralarda.Yeni cici cici tablolar yaptım evim için.Ben çook sevdim çok benlik oldular doğrusu.Bu bahane ile onları da paylaşayım burada...Sonra başka süprizlerim olacak çok şey yaptım çooook :))) Aslında hiiiç tembel değilim :))))






HAYAT HER ZAMAN BÜTÜN GÜZELLİĞİ İLE KUCAK AÇSIN SİZE...



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

See you again...

Photobucket