24 Ağustos 2013 Cumartesi

Eski CD'lerinizi Atıyor musunuz Yok-saaaaa!!!!!

       Zaman koşarak ilerliyor ve ben galiba onun hızına yetişeyim diye gün içinde fırsat buldukça üretmeye çalışıyorum.Şu sıralar bir geri dönüşüm aşkıdır bende gidiyor.Vardı ama üretime geçememiştim bir türlü , şimdi de hepsini bir anda yapmak istiyorum.Çoook acıkmışım çoookk :)))
        Eski cd leri topladım getirdim dükkana...Cd lerden ilk üretim duvar süsü oldu cıngıl cıngıl tam benlik :)) Balkon duvarına hazırladım ki güneş ışığı vurduğunda daha da parlasın,daha da göz kamaştırsın...Bende ki bu sim ve taş aşkı ne olacak böyle bilemiyorum ama çoook se vi yo rum :)))
Cd lerden sıradaki üretim mumluklar olacak ama arada hala tablo yapmaya devam ediyorum.Çook güzel bir sisten keşfettim 3D tablo yapıyorum.Biter bitmez burdayım.Şimdi cıngıl cıngıl süsümü paylaşayım.Sevgi ve Işık sizinle olsun...



2 yorum:

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Bu cdler kadife üzerinde de güzel dururdu galiba. Bir de ondan dener misin? Çok güzel fikir, beğendim ama ben yapmayayım mümkünse. O simler her yere sıvaşıyor:))

DOĞA ART HOUSE dedi ki...

:)) sevgili nurten bende alt tabanda keçe kullandım ama dayanamayıp simledim hepsini...eğer kuvvetli bir tutkal kullanırsan taş gibi oluyor dökülme şansı yok.Ama benim için dökülsede sorun yok bayılıyorum bu simlere ayrı bir enerji kaynağı benim için...beğenmene sevindim :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

See you again...

Photobucket