13 Ağustos 2013 Salı

Kapı Süsüm Hazır***My Door Wreath is Ready ;)

             Ve nihayet günlerdir yaptığım arada derede bir an önce bitirmeye çalıştığım kapı süsüm hazır.Şekerciye götürülmüş çocuk kadar mutluyum şu an.İlham perileri bu sıralar çok fena tepemde uçuşuyorlar.Klasik bir çember yada kalp kapı süsü yapmak istemiyordum ve Vollaaaaa yazı yazma fikri geldi :))) Zaten bir taş manyaklığıdır gidiyor bende,kendimi kaybediyorum.Yakın arkadaşlarımın çoğu  kendimi de taşlayacağım günü bekliyorlarmış :))))
              Siyah güllerim kızımın kullanılmayan ama ben kesip biçince değere binen pullu taytından yaptım.Neyse ki bitince o da bayıldı da kurtardık.Şansıma tek taytla çiçekleri çıkarabildim.Bu yazı fikrinden sonra çook hoş şeyler geldi aklıma sıra onlarda.Galiba yeni ev bir hayli parıltılı olacak:))))Yazık evdeki erkeklere...
               Kapıya henüz monte edilmedi tabii ki ama dolgun bir siyah tül ve kırmızı fiyonk ile takmayı düşünüyorum.Ve işte ta ta ta





Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

See you again...

Photobucket