17 Ağustos 2013 Cumartesi

Kızımın İlk Shagy Halısı :))) Eğitim ŞART...

          Bizler şanslı nesiliz galiba diye düşünmeye başladım.Halı dokumayı,örgü örmeyi,işleme yapmayı ve buna benzer bir çok şeyi okullarda El İşi derslerimizde öğreniyor,arkadaşlarımızla eğlenerek keyifle üretmeye çalışıyorduk.Şimdi okullarda ne yaratıcılıkla ilgili bir şey öğretiliyor ne de yeteneğe göre yönlendiriliyor,eğitim versinler de şükür deyip geçelim diyoruz artık.
          Ben de herşeye inat kızımın küçüklüğünden beri atölyemin duvarları da dahil onun hizmetine açılmış durumda idi.Boncuklarla başlayan dünyası büyüdükçe şekilleniyor ve daha yatarıcı hale gelmeye başladı.Zincir çekmeden örgüye,abuk subuk eşyalardan oyuncak yapmaya :) varana kadar sevimli bir yolculuğumuz var kızımla...Bugün halı yapmayı öğrettim kızıma...Sadece 5 dakikalık bir zaman dilimi sonunda ''tamam ben öğrendim şimdi bana bırak ''diyerek ekarte edildim.Ben DJ görevini üstlendim ve istek şarkılarını çaldım oda büyük bir keyifle bıkmadan bitirdi halısını SHAGY halısını :)))
          Şimdi çook mutlu...Otelde galiba herkes gördü halıyı :)))) Bende mutluyum birşey daha öğretmenin verdiği keyfi yaşıyorum.Sırada galiba yuvarlak halı yapma tekniği var...En yakın zamanda holihopunu bulur bulmaz:))))
          DOĞA'nın keyifli çalışma saatlerinden kareler...Odaklandı,şarkılar söyledi,delirdi,kudurdu ve en sonunda bitirdi şaheserini....





Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

See you again...

Photobucket